Valentina Walme - Sensilab - TummyTox

Influencer i PR kampanja za Sensilab

Angažiranjem Valentine Walme, koja je predstavila TummyTox liniju proizvoda, dosegnuli smo vidljivost od 60.000 ljudi.

30 sekundi za djecu

30 sekundi za djecu

Predstavljamo vam PR kampanju sa preko 800.000 impresija u svrhu humanitarnog izazova, koju smo odradili u suradnji sa tvrtkom “Btonic”.

pamela ramljak btonic

Btonic Influencer kampanja

Postignuta je posjećenost od 200.000 ljudi i porast prodaje Btonic proizvoda

hugh brown

Hugh Brown – od društvenih mreža do svjetskih medija

U kratkom vremenu Hugh je dobio 10.000 pratitelja i postao Canonov ambasador

black friday top shop

“Black Friday” – TOP SHOP

Angažiranjem popularne pjevačice Žanamari Perčić za sudjelovanje u ovome događaju, ostvarena je promocija slikanjem za medije te društvene mreže.

kristina vukas galeb

PR kampanja za “GLB”

Odabranom strategijom i PR kampanjom za medije postigli smo veću popularnost Galeb street brenda “GLB”, a samim time i veću poslovnu uspješnost.