30 sekundi za djecu

30 sekundi za djecu

Ukoliko ste primjetili da na vašim društvenim mrežama često iskaču video snimci čučnjeva, ne brinite, nisu vam prijatelji skrenuli s uma. Naime, predstavljamo vam PR kampanju sa preko 800.000 impresija u svrhu humanitarnog izazova, koju smo odradili u suradnji sa tvrtkom “Btonic”. Kampanju je osmislila sama tvrtka, a mi smo bili zaduženi “proširiti riječ” o ovoj hvalevrijednoj akciji.

Tvrtka “Btonic” bavi se proizvodnjom suplemenata u prehrani te su željeli promovirati zdravi lifestyle u Hrvatskoj. Na koji način? Tako što je hrvatska javnost prikupljala sredstva za bolnice u Vinkovcima i Šibeniku, uz pomoć sportske aktivnosti – što više čučnjeva u 30 sekundi. Zadatak je bio objaviti video snimke u trajanju do 30 sekundi, uz hashtag #30sekzadjecu i #btonichrvatska, u kojemu je jedan čučanj vrijedio 1 kunu. Na kraju su se sredstva zbrajala te su donirana na odjel pedijatrije spomenutih bolnica.

Rezultat kampanje? Hrvati su skupili 20.000 HRK za naše mališane, a čučnjevi su se radili duž cijele obale, preko Zagreba pa sve do Slavonije.

zanamari percic

Humanitarnom izazovu su se priključile i javne osobe poput Žanamari Perčić, Ecije Ivušić, influencerice Erike Kraljević, rukometaša Filipa Ivića, pjevač Mario Roth uz poticanje i 200 kadeta MORH-a na zajedničke čučnjeve.
Svoj angažman i volju da doprinesu ovoj akciji su pokazali i voditelji radija Enter, Extra FM, Gold FM, zatim redakcija Slavonske TV, Nova TV, TV Šibenik, TV Vinkovci i dr.

O uspjehu kampanje raspisali su se i veliki mediji kao što su: Jutarnji list, Večernji list, 100posto.hr, journal.hr, dalmatinskiportal.hr, she.hr, 24 sata, poslovnidnevnik.hr i dr.